Air Astana ile Almatı Aktarmalı İstanbul - Güney Kore Uçak Biletimi Nasıl Aldım?

En son; SkyScanner İle Ucuza Uçak Bileti Nasıl Alınır? başlıklı yazımda nasıl ucuza uçak bileti bulacağınızı anlatmıştım. Bu yazımda ise uçak biletinizi nasıl alacağınızdan bahsedeceğim.

Skyscanner'da bulduğum Almatı aktarmalı Air Astana'nın uçak biletini almak üzere airastana.com 'a girdim.

Air Astana ile Almatı Aktarmalı İstanbul - Güney Kore Uçak Biletimi Nasıl Aldım?

Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz uçuşun aynısını Air Astana'nın sitesinde bulmak için aynı bilgileri yukarıdaki fotoğraftaki gibi yazdım.

İstanbul - Güney Kore Uçak Biletimi Nasıl Aldım? SkyScanner İle Ucuza Uçak Bileti Nasıl Alınır?

Aşağıdaki fotoğrafta günü seçip ilerlemek için "Continue" ya basıyorum.

Air Astana ile Almatı Aktarmalı İstanbul - Güney Kore Uçak Biletimi Nasıl Aldım?

Seçtiğim gündeki uçuşlar aşağıdaki fotoğraftaki gibi karşınıza geliyor. Skyscanner'da bulduğum uçak biletinin aynısını (yani kırmızı tik ile işaretlemiş olduğum) buldum. Onu işaretleyip, "continue" 'ya bastım.
Air Astana ile Almatı Aktarmalı İstanbul - Güney Kore Uçak Biletimi Nasıl Aldım?

"Booking details" kısmından aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi biletinizin detaylı bilgilerini görebilirsiniz. Skyscanner'da bulduğum biletin aynısını Air Astana'nın sitesindede bulduğumu göstermek için dikkat etmeniz gereken kısımlara kırmızı yıldız koydum. Sizde bu şekilde bilet alacaksanız karşılaştırıp doğru olduğundan emin olun.

Air Astana ile Almatı Aktarmalı İstanbul - Güney Kore Uçak Biletimi Nasıl Aldım?
En son karşınıza yolcu ve iletişim bilgileri için bir sayfa açılıyor. En aşağıdaki kısımda ise koltuğunuzu ve yemek istediğiniz yemek türünü seçebiliyorsunuz( Örneğin; asya yemeği,hint yemeği ... vs). Ayrıca engelli veya herhangi özel bir durumunuz varsa aşağıdaki kısımdan belirtiyorsunuz. Ardından yine "Continue" 'ya basıp ödemeyi yapıyorsunuz.

Air Astana ile Almatı Aktarmalı İstanbul - Güney Kore Uçak Biletimi Nasıl Aldım?

Ödemeyi yaptıktan sonra karşınıza aşağıdaki fotoğraftakiler gibi rezervasyon bilgilerinizin olduğu bir sayfa açılacak. Rezervasyon kodunuzu ve diğer önemli bilgileri not etmeyi unutmayın. Rezervasyon bilgilerinizi mailinize göndermeyi ve (aşağıdaki fotoğraflarda) benim yapmış olduğum gibi ne olur ne olmaz diye ekranın fotoğrafını çekmeyi unutmayın.

Air Astana ile Almatı Aktarmalı İstanbul - Güney Kore Uçak Biletimi Nasıl Aldım?Air Astana ile Almatı Aktarmalı İstanbul - Güney Kore Uçak Biletimi Nasıl Aldım?

Ben İstanbul - Güney Kore uçak biletimi bu şekilde Skyscanner ile bulup Air Astana ile Almatı aktarmalı aldım.Bazen birşey kolay olsada takıldığımız sorunlar oluyor ve maalesef bazen internette yeterli bilgi bulamıyoruz. Daha öncede size dediğim gibi bu seyehatte herşeyi en küçük noktasına kadar ben halletim. Açıkçası uçak bileti alırken zorlandığımı söyleyemem ama dedim ya başka konularda zorlandığım şeyler,sorunlar olduğunda internette pek fazla bilgiye ulaşamadım ve bu herşeyi daha da zorlaştırdı. Bu yüzden bu yazının elbet birine yararı olacağını düşündüğüm için yazdım

Bu bloğu yazma amaçlarımdan biride benim yaşadığım zorlukları, sizin  yaşamamanız dolayısıyla ne olursa olsun burada cevabını bulacağınız soru ve ya sorunları sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Umarım yeterince faydalı bir yazı olmuştur.

Hayallerinizin gerçek olması dileğiyle bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Güney Kore sevdalısı Yura 유라 Kaori 香り

Yura 유라 Kaori 香り

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇEKİLİŞ KAWAİİ BOX HEDİYE PAKETİ | BLIPPO SURPRISE KAWAII MIXED BAG GIVEAWAY UNBOXING

GÜNLÜĞÜMDEN : Kore'ye Gidiyorum | Ya Beni Kore'ye Almazlarsa? | Kazakistan'da PASAPORT SORUNU

Fire Emblem: Three Houses Edelgard Cosplay Costume Outfit for Both Men and Women Halloween Carnival Suit