Yura 유라 Kaori 香り'de Ne Olacak?

Bir Güney Kore sevdalısı daha...

Güney Kore sevdalısı Yura 유라 Kaori 香り

 Uzun zamandır hayranı olduğum ülke. İnternetten konuştuğum, mektuplaştığım hatta birbirimize kargo yolladığımız Koreli arkadaşlarım, senelerdir (kimi zaman sabah akşam) çok severek izlediğim diziler, tekrar tekrar yüksek sesle dinlediğim için çevremi ve komşuları bıktırdığım Kpop, meraktan denediğim kimi lezzetler olsun herşey; Türkiye ile sınırlı kalsın istemedim.

Tüm araştırmaları en detayına kadar yaptım; (Neye ne kadar harcama yapmak gerekir? Ne kadar nakit lazım olur? ) uçak biletlerini kontrol ettim, nerede veya nasıl bir yerde ne kadar kalacağımı (konaklayacağımı) ayarladım yani internetten rezervasyon yaptım, gezilecek yerleri,yapılacak şeyleri araştırıp not ettim. Kısacası herşeyi kendi başıma sadece ben araştırıp,çabalayıp ben hallettim, kimseye sormadan teyit ettirmeden.

Senelerdir kurduğum hayali gerçekleştirmek üzere Güney Kore'ye gitmek için tek başına yola çıktım.

İzlediğim rota şu şekildeydi;

Türkiye
 Türkiye'den Güney Kore'ye
21 Temmuz 21:55
|
\/
Kazakistan
22 Temmuz 06:05
Kazakistan'da neler yaşadım?
22 Temmuz 22:20
|
\/
Güney Kore
23 Temmuz 07:00
Güney Kore'de neler yaşadım? 
17 Ağustos 15:00
|
\/
Japonya
17 Ağustos 16:40
Japonya'da neler yaşadım?
26 Ağustos 19:00
|
\/
Güney Kore
26 Ağustos 21:30
Güney Kore'ye nasıl gidilir?
27 Ağustos 10:20
|
\/
Türkiye
27 Ağustos 16:10
 Güney Kore'den Türkiye'ye


 21 Temmuz 2017'de başlayan bu rüya 27 Ağustos 2017'de sona ererek Kazakistan, Güney Kore, Japonya gezim 37 gün sürmüş oldu. Kazakistan'a gitmiş olma sebebim Güney Kore'ye gidebilmem için yaptığım aktarma Almatı'dandı dolayısıyla oradada biraz zaman geçirdim. Japonya'ya asıl gitme sebebim ise gitmek istediğim G-Dragon konseri o tarihlerde ordaydı, gitmişkende etrafı görmek gezmek istedim. Sonuçta gidilmesi gereken ülkelerden ve görülmesi gereken çok yeri var. Yaklaşık 10 günümü orada geçirdiğimi söylersek geriye kalan günlerimi ( yani seyahatimin büyük kısmını) tahmin edersinizki Güney Kore'de geçirdim. Her gün bir yerdeydim, kimi zaman günlük tutmaya kimi zaman video çekmeye çalıştım bazense bunları aksatıp sadece anı yaşadım. Şimdi ise burada bunları hem sizlerle paylaşmak hemde zorlandığım durumlarda ihtiyacım olan bilgileri burada paylaşarak başkalarına yardımcı olmak istiyorum.

Yazılarımı; Güney Kore , Japonya , Konaklama (Nerede Kalınır?) , Yemek (Ne Yenir?) , Gezi (Neresi gezilir?) , K-Pop | K-Drama başlıkları dışında Nasıl? başlığı altındada nasıl ucuza seyehat edeceğinizi, nasıl uçak bileti alacağınızı, nasıl otel rezervasyonu yapacağınızı, ülke içinde ve ülkeler arasındaki ulaşımın nasıl olduğunu veya herhangi bir konuda neyi nasıl yapacağınızı anlatacağım,size yardımcı olacak yazılar olacak.

 Umarım sıkılmadan okur veya izlersiniz.

Hayallerinizin gerçek olması dileğiyle bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Güney Kore sevdalısı Yura 유라 Kaori 香り

Yura 유라 Kaori 香り

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇEKİLİŞ KAWAİİ BOX HEDİYE PAKETİ | BLIPPO SURPRISE KAWAII MIXED BAG GIVEAWAY UNBOXING

GÜNLÜĞÜMDEN : Kore'ye Gidiyorum | Ya Beni Kore'ye Almazlarsa? | Kazakistan'da PASAPORT SORUNU

Fire Emblem: Three Houses Edelgard Cosplay Costume Outfit for Both Men and Women Halloween Carnival Suit